NAILS: Pattern Wednesday! Episodio #190

mercoledì, febbraio 21, 2018

Hello girls!!! Here I am, back again with our... Pattern Wednesday!
While Claudia is now regular part of the team, I've been extremely busy during the last 2 weeks, due to our International trade show, so I'm back only now ^_^
In the meantime

Ciao belle!!! Eccomi qua, torno finalmente alla nostra... Pattern Wednesday!
E mentre la nostra Claudia è diventata parte fissa del team, io sono stata infinitamente incasinata ultimamente, e riesco a rifarmi viva solo ora ^_^


So for this Pattern... Thursday, the pattern is:

Quindi per questa Pattern... Thursday, il motivo è:


And this is my version

E questa la mia versione


Except the black holo base, which is Color Club Beyond, I've used 3 different pinkish Faby polishes: Irony for the petals, Radio City, and Dedicated to Brigitte for the flowers' centres.
What do you think about it?

A parte la base holo nera, il Color Club Beyond, ho utilizzato 3 smalti rosa di Faby: Irony per i petali, Radio City, e Dedicated to Brigitte per i centri.
Cosa ne pensate?


Now it's time to check Francesca and Claudia's masterpieces!!

Ora andate a fare un salto da Francesca e Claudia, hanno fatto dei capolavori!!




You Might Also Like

3 commenti

  1. Complimenti!
    Mi piacciono molto le tonalità di rosa che hai scelto!

    RispondiElimina
  2. Mi piace troppo il contrasto dei fiorellini rosa con la base grigia *_*

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe